maanantai 19. elokuuta 2013

Korvatulehdus kierre!

Tätä on jatkanu jo jonkin aikaa.. Eeliksen syntymän jälkeen ne alko vuotamaan.. Muutaman antibioottikuurin oon jo kerenny moiseen vetämään sekä korvatippoja! Ei vaan auta ei! :( 
Eilen alko vaihteeks kovempi kipu korvassa, särkylääkettä jouduin ottamaan että pystyy kivun kanssa olemaan! Tänään sitte pääsin päivystykseen ja ärhäkkä korvatulehdus, huoh...
Nyt sitte taas antibioottia vaihteeks nassuun ja jos ei tehoa niin sitte lähete korvalääkärille! 
On kyllä kurja tauti! Puhelimessa puhuminen on vihoviimisin eikä toi järjenjuoksukaan mitään herkkua tee.. 

Oon mä jotain "ahertanutkin" tänään. Poimin meiän naapurin karviaiset ja niistä olis tarkotus tehdä hilloa! NaMs!!

Eeliksellekkin tuli myöntävä vastaus ensiviikolla alkavaan vauvauintiin! Täytynee käydä ostamassa tuolle makkaralle uikkarit :)  Tobiaksen kanssa ei tullu käytyä vauvauinnissa koska se oli tosi kallista Helsingissä.. Toista se on täällä maalla ;D 

Ei sen enempää, nyt mä vaivun mun korvieni kanssa nukkumaan niin josko helppais jo pian!  

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti