perjantai 30. elokuuta 2013

Kodinhoidontuki.. ?&(?(?+¤#¤¤??#&//?=/!!!!!!!

Varmasti tällä hetkellä puhutuin puheenaihe ainakin lapsiperheissä.. Mua kyllä kirjaimellisesti vituttaa että minkä takia lapsiperheitä ajetaan alas! Se on todella sääli! :( Ja taas työttömät saa rahaa enemmän kotona ollessaan, tietenkin ei kaikki makaa perse homeessa kotona mutta varmasti suuriosa kyllä! Eihän niillä ole enää mitään mielenkiintoa palata sinne töihin kun rahaa tulee ja elämä rullaa!! Tää on niiiiiiiiiiin väärin!! Miettikääpä nyt itsekkin niitä perheitä jossa toinen vanhempi on töissä ja toinen kotona jotta perheen alle 3-vuotias voi olla vielä kotona ennen tarhaan menoa! Se toinen vanhempi minimissään saa kuukaudessa rahaa n. 320e verojen jälkeen ja toinen joutuu tehdä pitkää päivää että saa kaikki laskut yms. maksettua!! Ja sitten vielä paapatetaan siitä että olisi lapselle paras mahdollinen valinta olla kotona tutussa kasvuympäristössä!?! Mä en nyt oikein usko että tää mun teksti on kovin järkevää, mua meinaan oikeesti ärsyttää niiiiin paljon!

Tähän loppuun voisin sanoa että sehän tulee kunnalle paljon kalliimmaksi maksaa niitä lastenpäivähoidosta aiheutuvia  maksuja kun kotona olevasta lapsesta? Oonko väärässä? Selventäkää?

Mikä täällä on enään järkevää? Mun mielipide on se että mä haluaisin että mun kaksi poikaa saisi olla kotona kunnes nuorin on 3-vuotta, toki vanhin voi mahdollisesti mennä kerhoon... Ja kyse ei todellakaan ole siitä että mä en haluaisi mennä töihin, haluan kyllä! Mutta mä todellakin haluan myös olla ja nauttia mun lapsista kun siihen kerta on mahdollisuus että voi olla sen kolme vuotta kotona!
No katotaan nyt... Mä juon kupin kahvia ja lasken sataan! MORO

1 kommentti:

  1. Niin paljon näköjään ärsyttänyt että tullu muutama kirjoitusvirhe :D

    VastaaPoista