torstai 29. elokuuta 2013

Kirppistelyä!

Onni asua maalla! Sain heti kirppispöydän Alavudelta, JEEE!!! Tämä päivä menikin hinnotellessa.. On kyllä haikeaa kun viikkaa ja hinnoittelee pieniä pojan vaatteita! :( Ne kasvaa niin nopeasti! Suurin pulma oli varmasti hinnotteleminen, paljonko kehtaa pytää yms.. No HALVALLA tietenkin, on sitten jollekkin muulle mukava saada hyvää tavaraa/vaatetta halvalla! Mua ainakin henkilökohtaisesti harmittaa useasti kun ihmiset pyytää kirppiksillä käytetyistä vaatteista maltaita! No tietenkin se ei ole hölmö joka pyytää vaan se joka maksaa!
Omiakin vaatteita olis vaikka millä mitalla mutta jospa nyt ensin myisi lastenvaatteet!

Poikien isotäti oli myös vierailemassa tänään meillä.. :) Hän sai "työkseen" kylvettää meidän pienen merimakkara-Eeliksen. Isotäti osallistuu meidän kanssa lauantain vauvauintiin koska mieheni ei ole kykenevä siihen.. Oli muuten koko kylppäri aika märkä kun Eelis päätti näyttää mitenkä pienet pojat kylpee! <3 Ihana rakas! Tobiaskin kovasti esitteli "sukeltamistaitojaan"! Äitin pienet kylpypojat! <3

Mulla tulee mieleen tosta isotäti nimikkeestä joku iso, vanha ja lihava.. Hah!! :D mutta ei ole poikien isotäti nähnytkään mitään aikaisemmista.. Meiän varamummu! <3 Mun mielestä on todella hienoa että mieheni puolen sukulaiset ovat tiiviisti yhteydessä.. Samaa en voi sanoa omasta!:((

Mulla oli myös tänään taas vaihteeksi lääkäriaika noihin mun korviin! Taas huuhdeltiin, "imuroitiin" ( tuntu muuten erittäin kauhealle), ja tungettiin korvat täyteen jotain mönjää!! Eli lähes puolkuuro tällä hetkellä :P Hyvä syy saada nukkua ensyö :P:P

Kuistin remontti etenee pikkuhiljaa! hiljaa hyvä tulee, vai miten se nyt meni? :D

Väsyttäiskin jo kovasti mutta pakko valvoa.. mun pitää viellä tänään varata meille likoolle matka Tallinnaan jossakin vaiheessa.. Ja tähän loppuun voisin viellä kertoa että täällä tehdään myös taas vaihteeksi hilloa, kyllä! HILLOA HILLOA!! :D

Eilisestä voisin sen verta kertoa että, olimme anoppini kanssa tuon omenapuun kimpussa! :D Se on niin korkea jotta yläoksilla on vielä vaikka kuinka paljon omenia.. Minä olin se "apina" ja kiipeilin ja heiluttelin puuta.. :D Pirunmoinen homma!! hah! :D Mun oli tarkotus viedä eilen omenoista mehu mutta ne vei voiton ja vei minusta!

Eipä sen kummempaa täällä mörkömetsässä tälläkään kertaa!
- Meemi-

4 kommenttia:

  1. Heiii! Mikset oo kertonu blogista?! Luin kaikki! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. HAH!! No mä en oo oikeastaan kertonut kellekkään :):P

      Poista
  2. Hihhii, löysinpäs tänne ;) ja luin kans IHAN kaikki jutut...

    Eritoten mieltä lämmitti tuo lause "Mulla tulee mieleen tosta isotäti nimikkeestä joku iso, vanha ja lihava.. Hah!! :D mutta ei ole poikien isotäti nähnytkään mitään aikaisemmista.. Meiän varamummu! <3" (täällä isotäti pyyhkii kyyneleitä silmäkulmastaan) - ihanaa, että olette olemassa ja elämässä näin lähellä <3

    VastaaPoista