tiistai 27. elokuuta 2013

...

Hmmm... ensikisi voisin sanoa että kissa lähti takaisin pohjoseen! :P Oli ihan hauskaa olla "kissanomistaja" 2 viikon ajan! :D Mä haluaisin ottaa kissan mutta ei nyt tähän elämäntilanteeseen! Nää päivät on mennyt tosi nopsaan! Vastahan oli lauantai ja nyt jo tiistai? Näihin päiviin on mahtunut kaikenlaista; ulkoilua, hillon tekoa, omenoiden poimimista, oleilua yms.. Mä laitan loppuun vaikka vähän kuvia!
Tänään oon penkonut tota meiän vinttiä kun lupasin mun miehen tädille etsiväni hänelle matonkuteita.. No niitä löytykin yllättävä PALJON! ;D ihania sävyjä!! Toi meiän vintti on oikein aarrekamari!! Mä sain valita mieleisiä sävyjä ja saan niistä sitten joskus maton! Can´´t wait! :)) Mä oon jotenkin niin rakastunut kaikkeen retroon! Vanhako, kyllä!! :D

No jos nyt tähän väliin kuvia eikä vaan tätä mun tyhmää sepustusta!

                                          Omenan lohkoamista



                                                    Pikku-apuri! <3
                                                    "Siis enks mä oikeesti saa syödä näitä?"
THE kasvimaa! ;D hah!! :D:DD::D

Näyttää vähäiseltä noi omenat tässä kuvassa!

Matonkuteita!


Tässä vähän kuvaa mun valitsemista kuteista! Ihania ihania!

Ja vähän lisää omenaa! :D

Löyty vintiltä pellavalankaa!

T: hikinen mutsi!
P.s ei mul muuta! :))

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti