lauantai 26. lokakuuta 2013

Hiljaiseloa!

Meillä on ollut hulinaa täällä että ei ole tänne kerennyt päivittelemään! 
Mun äiti oli käymässä täällä muutaman päivän ajan! Tobias oli niiiiiiin innoissaan että mummu oli täällä :) 


Vauvauintiin emme ole vieläkään kerenneet, aina on ollut joku kipeä! :( Näin syysloman ollessa täällä, en edes tiedä onko tulevana lauantaina uintia! Eeliksellä on torstaina neuvola jossa tulee ne "iki-ihanat" rokotteet! Täytyy varata suppoja Epelille.! 
Mulla oli myös viikko sitten perjantaina vihdoin aika Hematologianpolilla! Aikaa vaihdettiin monta kertaa kun erikoislääkäri saapui Helsingistä saakka tänne Seinäjoelle.. Olin siinä toivossa että marevan-lääkitys olisi lopetettu mutta unelmaksi jäi! :( nyt saa siis ravata labrassa usein ja popsia niitä pirun marevaaneja niin kauan ku henki pihisee! Tähän asiaan painaa vielä moni muukin juttu mutta niistä en viitsi kertoa sen enempään! 

Meillä on tänään "sisäpäivä"! Ulkona on sen verta kylmä jo että päätettiin jäädä sisälle. Tobiakselle pitäisi käydä ostamassa uudet kengät! Se vasta onkin kivaa! :D Nytpinaattikeiton tekoon! 
Mukavia pakkaspäiviä!

Näihin päiviin on myös mahtunut flunssailua, ainoa joka on "selvinnyt" on iskä! <~~~onnekas!  
Huomisen ajattelin pyhittää kirpparitavaroiden hinnoittamiselle.. Siinä vasta onkin hommaa!!
Nyt iskän tehdessä yövuoroja, olen innostunut kutomisessa.. Kyllä! Ihminen joka ei koskaan ole ollut käsityötunneilla( kiitos ala-asteen,yhdysluokat sekä pieni kyläkoulu! :D) innostui virkkaamisesta! Mä olen täällä pari koria sekä mattoa kutonut jo! :)  tulis nyt lunta jo niin pääsisi sitten nauttimaan ja välillä
Nipottamaan kylmyydestä! :D Ja joulu, voi apua! Sehän on ihan kohta :DD tulee taas kohta kiire!! Huoh... Voisin olla kätevä ja tehdä laatikkoa pian valmiiksi pakkaseen, katsotaan! :)) Meillä on edelleenkin auton etsiminen täydessä vauhdissa, sitä oikeaa ei vaan tule vastaan tai sitten meillä/mulla on kovat vaatimukset :D 

Hmm... Taidan nyt julkaista tämän ja kirjoittaa lisää taas...Joskus..



 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti