perjantai 20. syyskuuta 2013

Aika juoksee liian nopeasti!

Mistähän mä aloittaisin..? No jos kertoisin ensin vaikka risteilystä jossa olin ystävieni kanssa...
hmmm.. Mulla oli siis ns. vapaa viikonloppu kun pojat jäi kotiin iskän kanssa. Meillä meni edeltävänä viikkona autorikki, niin jäivät sen takia sitten kotiin..
Lauantaina 7,9 meillä oli likkojen kanssa "kostea" laivareissu viroon.. :D No kostea joidenkin osalta :D kröhömmm....  Tavattiin rautatientorilla ja siitä lähdimme Petran, Veeran ja Jasminin kanssa kohti katajanokan terminaalia... Suski ja Ninni saapuivat mattimyöhäsinä :D Veeraa kerettiin jo kuuluttaa ennen laivaan menoa kun oli hukannut jo lipun...:DD Voi sitä naurun määrää.. Mutta pääasia oli että kaikki päästiin laivaan ja pois virosta! :D Oli kyllä mukava reissu kun sai ajan kanssa viettää aikaa likkojen kanssa.. Suomeen kun päästiin takasin niin eikös me hukattu jo osa porukasta.. Mentiin taksilla sitten pataässään laulamaan jonne myös muut eksyivät sitten.. No Suski ei edes meinannut päästä koko baariin kun oli niin sievissä :D Jassu sai sitten päähänpiston että haluaa lähteä populukseen jonne lähden hänen kanssaan.. Täytyy kyllä sanoa että meillä oli kyllä ehkä maailman paras taksikuski :D:D:DDD <---- ei siitä sitten sen enempää! :D Populuksessa törmäsin vanhaan tuttuun ja oli mukava jutella pitkästä aikaa.. Taisin laulaa myös siellä? <-- huono tapa jos nauttinut ilolientä!! Olin kuitenkin äitilläni jo ennen kahtatoista ja aamulla normaali olotila! Hyvä minä!! :)) Poikia oli kyllä koko reissunajan todella kova ikävä! Onneksi niillä oli ollut mukavaa iskän kanssa kotona.. :))
Kaiken huipuksi mulla uusiutui se pirun korvatulehdus.. Mulla oli vasen korva kokonaan turvoksissa.. hyi että teki kipeää!! ://

Muuten ollaan vaan oleiltu ja nautittu elämästä! Kotona kotimme orjina ! ;D Ensviikolla pitäisi saada auto vasta huollosta.. :))
Huomenna olisi taas lauantai ja Eeliksen vauvauinti! :)) Meiän olis tarkoitus siitä sitten lähteä taas Helsinkiin muutamaksi päiväksi! Keskiviikkona saamme Ninan tänne meille muutamaksi päiväksi, kivaa! <33

Täytyypä lisäillä joitakin kuvia tänne kunhan saan ne siirrettyä ensin koneelle!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti