keskiviikko 30. lokakuuta 2013

Operaatio makkaran poistaminen!

Ööööö.. Niin mikä laihis? No öö se että sä voisit antaa sielua yhdestä suklaan palasta!! :D mieli tekis mutta jumpe mä oon niin sisukas että pistin mun ruokapirun kuriin! No chokolade, hyvä mä! Ruokaremppa on alkanut siis kohtuu hyvin mitä nyt pieniä repsahduksia tekis mieli! :DD Mutta eikö se tästä? Siis mitään yli laihista ei oo suunnitelmissa! Mulla on jo tiedossa ainakin kaksi päivää kun saan luvan kanssa "herkutella" :D! Huomenna olisi vielä tarkoitus antaa kropan "tottua" tähän remppaan ja sitte lisätä lisää liikuntaa päivään! Hyvä tulee! :) 
Ja jos Sussu tätä blogia lukee niin aion varastaa teiän koiran itselleni toviksi! ;)) meiän koirista ei niin lenkkiseuraa saa kun toi keli on mitä on ! :( 
Näin iltaa kohden huomaan suurta pääkipua! Vaikka olen juonut vettä paljon! Onneksi rahka vei kivun mennessään! :))

On meillä täällä kuistiremppakin edennyt! Saatiin tänään sähköt sinne :) nyt on valosaa niin sisällä ku ulkonakin! Täytyy kyllä sanoa että nää pimeät illat on ollut varsin mielenkiintoisia käyttää koiria iltakusella ku et nää eteen yhtään! :D Ja sitte tietty toi liian vilkas mielikuvitus, se vasta auttaakin! :DD 

Nojoo hammasta purren huomiseen!



P.s ihania revontulia taivaalla! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti